امین سلامت فارمد تولید کننده قرص های جوشان

قرص جوشان نوعی مکمل دارویی است که از ۲۵۰ سال پیش کاربرد دارویی دارد به دلیل سهولت استفاده این قرص ها، جای خودشان را به عنوان یک شکل دارویی عادی بین مردم باز کردند.

در ادامه به برخی از مزایای استفاده از این قرص ها می پردازیم

طعم بهتر

یک دلیل بسیار مهمی که مصرف دارو را برای بسیاری از افراد به کاری سخت و طاقت فرسا تبدیل می‌کند این است که معمولا داروها طعم تلخ و ناخوشایندی دارند و همین امر مصرف دارو را بسیار سخت می‌کند.

قرص جوشان را می‌توان در آب و یا آب میوه حل کرد! همین امر سبب می‌شود که این مکملها طعم بسیار خوشایندی داشته باشند و فرد از خوردن آنها حس خوبی بگیرید.

هضم ساده‌تر

قرصهای معمولی کم کم در معده هضم می‌شوند و گاهی اوقات ممکن است تنها بخشی از این قرصها هضم شوند و همین امر سبب بروز مشکلات گوارشی از جمله سوزش معده می‌شود.

در مقابل این قرصها، مکملهای جوشان قبل از مصرف به خوبی در آب و یا مایعات دیگر حل می‌شوند و در نتیجه دیگر در معده تجمع پیدا نمی‌کنند و مشکلات گوارشی برای معده به وجود نمی‌آید.

در واقع می‌توان به این موضوع اشاره کرد که طعم مناسب و هضم ساده این مکملها در برابر قرصهای معمولی  از دلایل مهمی هستند که بسیاری از افراد را به سوی استفاده از این مکملها می‌کشاند!

افزایش مایعات بدن

با توجه به اینکه این مکمل در آب و یا مایعات دیگر حل می‌شود شما برای مصرف این مکمل یک لیوان آب را به طور کامل می‌خورید. بسیاری از افراد با قرصهای معمولی تنها یک یا دو جرعه آب می‌نوشند و همین امر بدن را در معرض ابتلا به کم آبی و بروز مشکلات دیگر قرار می‌دهد.

استفاده از این مکملهای جوشان راهکاری مناسب برای جلوگیری از کم آب شدن بدن بعد از مصرف قرص است. به همین دلیل بسیاری از کارشناسان استفاده از این قرصها را به جای قرصهای معمولی پیشنهاد می‌دهند.

مصرف راحتتر برای کسانی که گلو درد دارند

ابتلا به بیماریهای مختلف سبب می‌شود که گلو متورم شود و همین امر بلعیدن را دشوار می‌کند. همچنین افراد مسن اغلب در بلعیدن مشکلات زیادی دارند و داروها و یا قرصها را به سختی می‌خورند. استفاده از قرص جوشان این مشکل را حل می‌کند و فرد دیگری مشکلی در بلعیدن نخواهد داشت.

اندازه‌گیری ساده‌تر

قرص جوشان به سادگی در آب و یا هر مایع دیگر حل می‌شود و سپس فرد آن را می‌نوشد. با این وجود، قرصهای معمولی و پودرهای دارویی را باید اندازه گیری کرد و سپس مورد استفاده قرار داد. برای مصرف این مکملها دیگر نیازی به پیمانه و یا واحد اندازه گیری داروهای مایع ندارید.

بلکه به راحتی یک قرص را درون آب می‌اندازید و سپس می‌نوشید بدون اینکه نگران باشید که مکمل را کمتر یا بیشتر از حد مصرف کرده باشید!

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.